Customer Care - 2nd Line Support Engineer

Geplaatst op: 01-11-2018 | Solliciteren voor: 01-01-2019
Assen

Staat de klant bij u altijd centraal? Verleent u graag zorg bij het oplossen en analyseren van storingen? Bent u communicatief sterk, proactief en stessbestendig? Dan bent u wellicht degene die wij zoeken!

Wij zijn op zoek naar een Customer Care 2nd line support engineer om ons High Pressure Sales team te versterken. 

DOEL VAN DE FUNCTIE

Het zorgdragen dat klanten in de breedste zin van het woord goed worden geholpen op het gebied van technische vragen, ondersteuning en telefonische assistentie bij het oplossen en analyseren van storingen. Het betreft hier 2e lijn support. Het zorgdragen dat verbeteringen, afwijkingen en klachten geregistreerd en afgehandeld worden. Informatie en kennisoverdracht binnen het Service Development Team. Zorgdragen dat machines intern worden afgenomen.               

PLAATS IN DE ORGANISATIE

De Customer Care 2nd line support engineer legt verantwoording af aan de Director Customer Care. De werkzaamheden zijn gericht op met name waterjet installaties.

Resultaatgebieden

Customer Support  

  • 2e lijn customer support. 
  • Zelfstandig analyseren en oplossen van storingen op afstand via de telefoon of VPN.  
  • Advies bij updates en verbeteringen.
  • Inzet als monteur op locatie indien noodzakelijk.        

Service Development

  • Registratie en afhandeling van verbeteringen, afwijkingen en klachten.
  • Aandragen productverbeteringen binnen het Service Development team.
  • Assisteren in de project uitvoering van verbetertrajecten.

Interne Afnames

  • Het uitvoeren van interne afnames van geproduceerde machines. 

 

Kennis overdracht  

  • Technische trainingen intern en extern.
  • Aanleveren content ten behoeve van training pakketten.
  • Aanleveren content ten behoeve van de knowledge base.

Afdelingsoverleg

  • Deelname in het SD-team.
  • Nauwe samenwerking met Quality Department.

VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • 2e lijn customer  support, registratie en afhandeling van verbeteringen, afwijkingen en klachten. Kennis overdacht in de vorm van trainingen en leerpakketten.  

KENMERKEN

  • Zelfstandig
  • Initiatiefnemend
  • Nauwgezet
  • Communicatief vaardig
  • Stressbestendig
  • Kunnen samenwerken
  • Sterk analytisch vermogen
  • Klantvriendelijk

 

FUNCTIEVEREISTEN

  • MBO- HBO Techniek:  Werktuigbouwkunde / Electro / IT)
  • Ruime ervaring op het gebied van waterstraalsnijmachinesl is een pre. 
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal
  • Kennis van de Franse taal is een pre. 
  • Rijbewijs B/E
  • Heftruckcertificaat / VCA

OVER RESATO

Resato is een innovatieve, Nederlandse leverancier van slimme hogedruk oplossingen met het doel om de productiviteit van haar wereldwijde klanten te verhogen. Het is onze missie om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en te overstijgen. Met meer dan 25 jaar ervaring met hogedruk technologie hebben wij de kennis om betrouwbare en veilige oplossingen te bieden.

Ons productassortiment omvat hogedruk technologie waterstraalsnijsystemen, maar ook componenten en systemen voor testen, injectie en controlling die opereren tot 14,000 bar. U kunt Resato producten vinden in de olie & gas industrie, slangtest industrie, glas industrie, mijn industrie, automotive industrie, luchtvaart industrie en vele anderen. 

Wij zijn gevestigd in Assen, ten zuiden van de stad Groningen in Noord-Nederland. Het is belangrijk voor ons om een werkruimte te creëren waarin mensen leren, zich ontwikkelen en plezier maken.

Geïnteresseerd? Stuur een email met uw cv en motivatie naar hr@resato.com!

 

Resato International

Nieuwsbrief

Innovatiecluster Drachten maakt gebruik van cookies.
Innovatiecluster Drachten gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren, te verbeteren en voor social media doeleinden. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord knop te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van Innovatiecluster Drachten.