Support Specialist

Geplaatst op: 15-10-2018 | Solliciteren voor: 29-12-2018
Gorredijk

Ben jij de Support specialist die ervoor zorgt dat onze producten bij klanten goed functioneren? Je houdt van werken in een groeiend bedrijf; samen te werken met collega’s, leveranciers en klanten wereldwijd, waarbij de producten er toe doen? Neem dan contact met ons op!

Over ZiuZ

ZiuZ is een innovatief bedrijf dat vooroploopt in het ontwikkelen van hoogwaardige technologie op het gebied van visuele intelligentie. Het is onze missie om wereldwijd impact te hebben met producten die een bijdrage leveren aan het oplossen van maatschappelijk relevante vraagstukken. Daarom creëren we praktische en gebruiksvriendelijke oplossingen voor de medische sector en politie- en veiligheidsdiensten.

Over onze ambitie

We willen nog meer impact hebben met onze bestaande producten en willen onze kennis wereldwijd inzetten in nieuwe markten en daarmee wereldwijd rechercheurs in staat stellen meer slachtoffers te vinden en meer daders te pakken en  wereldwijd bijdragen aan een veilige medicatieverstrekking. Bovendien willen we onze kennis van beeldherkenning en ‘artificial intelligence’ combineren ten behoeve van Computer Aided Diagnose in de medische sector.

Over jouw rol

Voor het waarmaken van onze ambitie hebben we jouw hulp nodig. We zoeken een nieuwe collega die past in ons jonge dynamische supportteam en een bijdrage gaat leveren aan de verdere realisering van onze ambitie. Als support specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze bestaande klanten voor implementaties en eerste- en tweedelijns ondersteuning. Daarnaast ben je een belangrijke schakel in de lancering en doorontwikkeling van onze producten. Deze activiteiten vinden remote, maar ook on-site plaats bij onze klanten in Europa, Amerika, Australië en Azië.

Over jou als Support Specialist

  • Je bent HBO informatica of elektrotechniek geschoold;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring met het beheren van software en hardware producten;
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk;
  • Je hebt kennis van beheerprocessen binnen een ICT-organisatie;
  • Je werkstijl is gestructureerd, resultaatgericht en inspirerend;
  • Je beheerst naast de Nederlandse ook de Engelse en Duitse taal, zowel in woord en geschrift;
  • Je bent flexibel ingesteld en bereid tot reizen.

Herken jij je in bovenstaand profiel? Neem dan contact op voor nadere informatie of solliciteer direct en stuur je motivatie op naar onze Group Leader Support.

 

Contactpersoon ZiuZ

Jelle Tiemen Posthumus, Group Leader Support             j.t.posthumus@ziuz.com            06 – 50 445 037

ZiuZ Visual Intelligence

Nieuwsbrief

Innovatiecluster Drachten maakt gebruik van cookies.
Innovatiecluster Drachten gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren, te verbeteren en voor social media doeleinden. Door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord knop te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van Innovatiecluster Drachten.